Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2011 21:02 - Най-срамният ден в историята на демокрацията
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1154 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 14.01.2011 21:07


Днешният ден е най-срамния в демократичните времена на България. Първо парламенът обяви подписката на РЗС за нова Конституция за фалшифицирана. Доводите за това бяха, че част от подписите били недействителни. Никой от управляващите обаче не се сети да каже, че при всяка една подписка е нормално 1-2 процента от подписите да са недействителни.

Винаги се намират провокатори, хора подписващи свои роднини, както и технически грешки. Няма национална подписка, която да е на 100% изрядна. Не стана ясно и защо председателят на парламента леля Цецка е разпоредила ДАНС да звъни по домовете на хората и да ги пита дали са участвали в подписката на РЗС. Напълно нормално от страх голяма част от хората да отрекат своето участие. Все пак живеем в милиционерска държава.

След това дойде и втория скандален момент. Екипът на вестник „Галерия” пусна 3 нови скандални разговора - два между премиера Бойко Борисов и шефа на митниците Ваньо Танов и един между Танов и бившия му заместник Антоний Странджев.
 
Разговорът

Бойко Борисов: Ало, здрасти. Абе тоя Мишо Бирата ми се обади сега пак. В неговата фабрика влезнали митничари ли са, полицаи ли са, събират телефони, правят там некаква акция.

Ваньо Танов: Значи, когато беше разговорът при вас, и нали вие казахте да се срещна с него и да се разбера. Аз го извиках при мене и почнахме да разговаряме. Обади се г-н Дянков и каза: "Аз карам влака, да дойде при мене". И аз го изпратих и повече…Сега в момента ми се обадиха, че някакъв гражданин звъни, че туй работи, Бирената. И има и дежурен телефон, че са изпратили мобилната група да види какво правят през нощта вътре в завода. В смисъл, казва, че работи заводът при отнет лиценз.

Б. Б.:  Аз го видях Дянков и го пратих при него да се разберат.

В друг разговор с бившия си заместник Странджев Танов цитира думи на бизнесмена: "Аз съм се разбирал с всички власти и съм си плащал и сега съм изненадан защо така се процедира с мене". В отговор на това Странджев казва: "Той нека да си е плащал на предишните".

Тези разговори показват, колко е принципно родното управление и как се безжалостно се бори с престъпността и корупцията. В нормалните държави след такъв разговор има оставки, но както добре знаем – България е ненормална държава или казано с други думи – "Няма такава държава”.

Чуйте целите разговори ТУК



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. podvodni - Ами точно това е демокрацията - да ...
14.01.2011 21:23
Ами точно това е демокрацията - да лъснат кирливите задници на лъжците. Ако не се бяха появили записите нима щеше да бъде по-малко срамен ден?
Истински срам ще бъде, ако след този резил се окаже че рейтинга на премиера, Цветанов и ГЕРБ като цяло, е скочил до небесата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6221898
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833