Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2010 16:11 - Ето какво са си бъбрили на масата Борисов и Берлускони
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 389 Коментари: 0 Гласове:
0



imageСветска хроника за премиерската гощавка

Въпреки, че от италианските медии нито един журналист не присъства в София на обяда на Бойко Борисов и Силвио Берлускони, в италианската преса се появиха любопитни диалози между двамата премиери. Публикуваме ги, само защото различни медии перифразират едни и същи теми на разговора, което пък дава вероятност в репликите да има някаква достоверност.

Час след като откриха паметника на Гарибалди в София, двамата премиери седнаха да обядват с още десетина души (дали пък информаторът не е сред тях?) в битов ресторанст на езерото Ариана.image

Силвио: Опашка от жени се вие пред вратата ми

„Донесох ти домашни сладки, защото зная, че са ти страст” – така започнал връчването на подаръците си Силвио Берлускони по случай рождения ден на Борисов. Думите са цитирани от в. „Джорнале”, собственост на брата на Силвио – Паоло Берлускони. След сладките Силвио подарил на Бойко луксозен часовник.

„Скъпи Борис (бел. ред. Берлускони постоянно бърка името на Бойко с Борис, според италианските медии), финансирам едно проучване в Италия върху продължителността на живота. Мога да ти кажа, че ти и аз ще живеем до 120 години, какво ще кажеш?” – подметнал Берлускони, според кореспондента на „Ла Република”.

„Опашка от жени се вие пред вратата ми, откакто съм в развод”, похвалил се още италианският премиер пред своя български колега. Не уточнил обаче дали на опашката е и Дарина Павлова.

imageБойко: Ако има лесбийки, значи още не са се срещали с мен

Тук „Ла Република” приписва на Бойко Борисов думите: „У нас няма лесбийки. Ако има, значи още не са се срещали с мен”. Според „Кориере дела сера” пък фразата е „В България няма лесбийки, а ако има, то е, защото още не са срещнали Бойко Борисов”.

Силвио задявал красавицата, която изпълнява народни танци в ресторанта. „Не се притеснявай, девойче, отнов съм свободен” – подвикнал бодро 73-годишният италиански плейбой. После обяснил на Борисов, че момичето приличало на героиня от филм на Фелини – олицетворение на италианския сексуален блян.

Нямаме данни доколко източниците на италианските медии са достоверни. Публикуваме ги затова, че дори да не са верни, диалозите между двамата мачовци са интересни.

razkritia.com



Тагове:   масата,   Какво,   Берлускони,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6214054
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833