Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2011 21:29 - Меси грабна златната топка
Автор: nmedia Категория: Спорт   
Прочетен: 442 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.01.2011 18:07


imageЛионел Меси спечели за втора поредна година "Златната топка". Сега той спечели приза в конкуренцията на съотборниците си в Барселона Андрес Иниеста и Шави Ернандес. Според предварителните прогнози един от двамата испански национали трябваше да вземе наградата, тъй като "червените фурии" стаха световни шампиони на Мондиал 2010.

"Благодаря за аплодисментите. Да си призная, не очаквах да спечеля тази вечер. Щастлив съм, че съм тук с моите приятели. Това е много специален ден за мен. Искам да разделя този момент с приятелите и съотборниците ми. Без тях и моя треньор нямаше да съм тук. Искам да я разделя с хората, които са ме подкрепяли, с феновете на Барселона и всички аржентинци. Благодаря на цяла Аржентина."

Церемонията по награждаването се състоя в Цюрих. За първи път тя беше връчена под името Златната топка на ФИФА". През лятото президентът на световната централа Сеп Блатер и издателите на "Франс Футбол" решиха да се обединят.

На гала вечерта присъстваха още българската легенда Христо Стоичков и селекционерът на България Лотар Матеус. Камата е носител на трофея от 1994 година, докато германецът беше победител три години по-рано.

Интересното е, че от 1989 година никой не е печелил приза два поредни пъти. През 1988 и 1989 Марко ван Бастен грабва "Златната топката".

Топспорт




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6220712
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833