Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2014 14:09 - От bTV сътвориха грандиозен скандал
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 541 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Реших да драсна някой ред на шефа на Новините на BTV Венелин Петков. Все още нямам отговор, но го очаквам с нетърпение
 
Здравейте г-н Петков,

Казвам се Цвета Кирилова и, ако нямате нищо против бих продължила това писмо на ти, защото съм ваш колега, работих в Нова телевизия, а преди това в други медии повече от 13 години. Но това не е тема на писмото ми до теб. Всъщност очаквам разбиране като човек, който има голям телевизионен опит и това е ценно, за да може проблемът да бъде разгледан безпристрастно и с разбиране. Днес /12.05.2014/ имахме един добър повод да направим децата на България щастливи. Сдружение Азбукари откри първата "Стая за усмивки", която беше отразена чрез репортаж в новините в17:00 часа. В следващите редове ще споделя какво ме възмути, но не само мен, а всички онези 30 човека, които създадоха този проект. Надявам се, ако имаш малко време, да видиш как е представена новината от другите не по-малки като популярност медии. Кодовото название е "Стая за усмивки" Разбира се,

ОЩЕ ПО ТЕМАТА ЧЕТЕТЕ ТУК



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6221821
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833