Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2013 13:10 - Как да станем популярни във Фейсбук
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 599 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Наскоро един приятел ми сподели, че от някаква PR агенция му изпратили оферта, в която между десетките безсмислени услуги фигурирало и предложението – “Популяризиране на дейността ви в социалните мрежи – 3000 лева (без ДДС)?


Моят човек ги попитал какво означава това и те му обяснили, че ако им кихне три бона, щели да му направят профил във фейсбук и да пускат там некви глупости, защото в наши дни било много важно да си “интерактивен”, разбираш ли.


Приятелят ми, разбира се, ги напсувал и с трите хиляди лева си купил нов компютър, нов телевизор, та даже му останали пари и за почерпка. Именно на тая почерпка ми разказа за сблъсъка си с алчните пиари.


Много се възмутих. Винаги съм знаел, че в България така нареченият “пъблик рилейшънс” си е грозна измама, но да продаваш на хората профили във фейсбук, които по принцип са безплатни – това минава всякакви граници. Все едно да продаваш пясък в пустинята Сахара.

Затова реших да смачкам тая порочна практика и да дам няколко напълно безплатни съвета на хората, които искат да станат популярни във Фейсбук.

Целия материал четете ТУК




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6213102
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833