2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
За няколко часа днес нарушенията на пътното платно са били възстановени за сметка на "Главболгарстрой", казаха от компанията. От фирмата уверяват, че „няма проблем с качеството на материалите, асфалта или процеса на неговото полагане". "Очевидно е, че при проектирането на трасето не е било отчетен фактът, че двата квартала нямат канализация, но за това не бива да виним никого, най-малко пък лошото време", коментираха от "Главболгарстрой". От компанията уверяват, че до края на деня движението в участъка ще бъде подновено.
Отсечката между Драгалевци и Бояна, която е дълга 4.5 км, започна да се строи още през 2005 г. по времето на кабинета "Станишев". В крайна сметка строителството на отсечката излезе 60 млн. лева, което е около три пъти по-скъпо от участъците, които се строят сега по магистрала "Тракия".
Лентата, след предоговаряне на условията, включващи и по-ниска крайна цена, преряза премиерът Бойко Борисов в началото на юни. По време на откриването премиерът Борисов се похвали, че „булевардите, които съм направил - над 100 в София, нито един не ми е мръднал, една пукнатинка няма по тях вече пет години". Е, днешното самопризнание на „Главболгарстрой" доказва, че не е точно така.
Одобрена е новата Европейска комисия
Николета Лозанова отново гола и прекрасн...
2. Цвета Кирилова
3. Трибуна
4. Даскал
5. Биатлон
6. САЩ 94
7. Спорт и още нещо
8. Русия 2018
9. Бразилия 2014
10. Дружба 2
11. Квартал Яворов
12. Даскалово/Църква