2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Изпиха кръвчицата на народа и още не се напиха, а му извиват врата, за да му изцедят и последната капка кръв. Изписвайки подобни редове визираме мобилните оператори в България, които не само прекрачват нормалните и допустими граници, но и ги нарушават безскрупулно. Това се отнася най-вече за преносимостта на номерата, които компаниите усилено бойкотират.
За нередностите оповести Веселин Божков, който сподели наистина тревожна информация.
В отчаянието си да задържат клиентите си, GSM операторите стигнаха дотам, че започнаха да въртят мръсни номера на клиентите си.
За сравнение на положението с миналата година Божков разкри, че за края на последното шестмесечие на 2009 г. жалбите са били 117, докато през 2010 г. те надхвърлят три пъти тази цифра. Заключението му бе:”Това показва някаква тенденциозност в поведението на мобилните оператори.”
Зачестилите нарушения се дължат поради простата причина, че до момента са пренесени над 50 000 номера и около 15 000 географски, което за тях е една огромна загуба на пари. Не само от това, че губят клиенти, на които да им прибират средствата за изговореното от тях, но и от допълнително начисляваните мистични суми.
Най-често срещаният номер, който прилагали операторите, за да не изгубят абонатите си, бил отказът от приемане на заявление за преносимост на номерата. Така те навлизали в пълно нарушение с правата на хората, което „не е европейски подход и лоялна конкуренция“, категоричен беше председателят на Комисията за регулиране на съобщенията.
Все пак Веселин Божков поясни, че е възможно и имат право на отказ: “В рамките на 30 дни за един оператор е позволено само един ден да се позове на това, че технически е невъзможно за осъществяване на преносимост. И то забележете, те задължително трябва да уведомят другите оператори. Само че се получава друго – отиваш ти в търговски център за обслужване на даден оператор и от там казват, че днес имат проблеми и не може. Вторият момент – „обърнете се към лицето хикс или към управителя“, който точно в този момент го няма в този център. Когато става дума за корпоративни клиенти – „обърнете се към вашия търговски агент“. Това са абсолютно забранени практики“, възмутително заяви Божков.
Ако сте потърпевши на подобен случай и не желаят да ви пренесат номера, то тогава се обърнете към Комисията за регулиране на съобщенията, която ще ви разреши проблема.
До него може и да не се стигне вече, тъй като на специално събрание на трите GSM оператори, свикано от Комисията, те са дали своето обещание, че подобни проблеми вече ще се причисляват единствено и само към миналото, макар всички да смятаме, че това е поредната тяхна лъжа.
Но да видим!
razkritia.com
Влизат в сила облекчени условия за прено...
Над 140 000 са сменили мобилния си опера...
2. Цвета Кирилова
3. Трибуна
4. Даскал
5. Биатлон
6. САЩ 94
7. Спорт и още нещо
8. Русия 2018
9. Бразилия 2014
10. Дружба 2
11. Квартал Яворов
12. Даскалово/Църква