Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2010 18:24 - Линдзи Лоън пак се разголи
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 550 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.03.2010 18:27


image Линдзи Лоън си направи нова фотосесия, този път за списание "Purple". Тя е снимана от фотографа Тери Ричардсън, пред чийто обектив са се събличали жени като Миранда Кер.

image

За голямо разочарование на многобройните фенове на Линдзи за разлика от предишните си фотосесии, където показва повече "плът", в новата тя само загатва в своя сексапил и заголва дупе.
                                                                     
image

Може би този консерватизъм се дължи на желанието й да поднови връзката си с диджейката Саманта Ронсън.

Необузданият романс на двойката приключи в края на миналата година, но въпреки публичен спор с бившата си любовница, Лоън призна,  че все още мисли за бившата си половинка.

image

Звездата от "Лоши момичета" настоява, че Ронсън би била единствената жена, с която излиза, тъй като никога не е имала интерес към еднополовите връзки.

"Никога не съм мислила за жени преди това - някак си нещата просто се получиха със Саманта. Това ме изненада. Все още изпитваме влечение... Ако не бях със Саманта, сигурно щях да съм с някое момче. Тя е единствената жена, към която някога съм била привлечена. Ние се обичаме. Може и да се сдобрим, не знам", посочи симпатичната актриса.

lifestyle.bg



Тагове:   фотосесия,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6215075
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833