Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2017 20:09 - Фенка №1 във футбола тренира кикбокс (ИНТЕРВЮ)
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1036 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageЗапознайте се с ослепителната студентка по екология Криси Кръстева, която се превърна в талисман на отбора на "Миньор" (Перник). Криси вече има и първата си професионална фотосесия. Bgpravda се свърза с красивата перничанка, за да Ви покаже нежното и хубаво лице на българския футбол.

- Криси, как се запали по футбола?
- До сега не бях запалена, но от фотосесията, която ми направиха наскоро на стадион "Миньор" и ме провъзгласиха за талисман, то сега няма как да не се интересувам от футбол.

- Имаш ли роднини, които са свързани със спорта?
- Почти всички от рода ми са се занимавали активно със спорт. Баща ми е бивш национал по ръгби, майка ми е завършила спортно училище и е тренирала волейбол, а в рода ми е и Пенка Методйева, леля на баща ми.

- На кой мач отиде за първи път?
- Естествено на Миньор. Къщата ми беше точно над  стадиона, можех да гледам всеки мач.
image

- Освен "Миньор" (Перник) имаш ли друг любим отбор у нас или в чужбина?
- Харесвам Барселона.

- Кой ти е любимият футболист, защо?
- Като дете харесвах Гонзо, в къщи всички бяха левскари.

Цялото интервю можете да видите в Bgpravda
 



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6202998
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833