Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2016 20:37 - Тайната държава
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1336 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Срещата ми с Букварина, както винаги имаше своя чар, но разговора за съдбоносните промени, както винаги зацикляше. Това ме ядосваше и нервираше! Така и не можах да разбера, какво им харесва на хората всекидневно да проявяват творческата си импотентност, като плюят по един и същи начин, едни и същи хора, по един и същи шаблон.

Приличаха ми на овце, които ходя в една предварително начертана посока от своя пастир, блееха като овци, може би правеха така, защото са овци. Единственото, което ме ядосваше повече от това бе факта, че народът си мислеше, че заслужава нещо по-добро, но това не е никак вярно. Та нали народът избираше тези, които го ограбваха в продължение на десетилетия, та нали народът се примери с факта, че доставчикът на пица пристига по-бързо от колкото бърза помощ.

Промяната обаче щеше да настъпи въпреки моята изнервеност, аз поне знаех, че не трябва да се вземам на сериозно, че глобалните процеси настъпват без желанието на един или друг човек. Ние сме само марионетка на сили, които дори не подозираме че съществуват. Въпросът бе само да не се подаваме прекалено често на манипулациите.

Целият разказ можете да видите на www.bukvarina.blogspot.com




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6181596
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833