Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2015 11:50 - Тайните стъпки към Цвета Кирилова (II част)
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1128 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Оставете го, момчето се е побъркало. Това не е нормално, вече 15 минути стои и гледа нейна снимка. Ще ни побърка и нас, то не може по цял ден – Цвета, Цвета, Цвета и така по 24 часа в денонощие. Не го ли виждате, че дори, когато не е на смяна пак само за нея пише. Ужас, то вече не се издържа, дано по-бързо го отреже, за да се върне към реалността“. Това бе само един от многобройните разговори за Цвета Кирилова в редакцията, която работих.

Чувах ги всичките, колегите ми говориха свободно в мое присъствие, бяха сигурни, че не ги чувам. Чудите се как става този номер – лесно е! Както всички гениални неща и този трик го открих напълно случайно, а Вие ще можете да го ползвате безплатно или поне докато не взема да реша да Ви осъдя за авторските права!!! Веднъж, преди години пътувах в автобус №204 и си слушах музика от уокмена, за по-младите ще кажа, че това е странна джиджавка, която е голяма, колкото тухла, работи на батерии от волт и половина.

Сега звучи странно, но със уокмен на колана преди години бях баровеца на квартала. Та слушах си аз Coolio, когато изведнъж батериите светнаха на червено и музиката спря. Тогава чух, че красивото момиче с голямото деколте, което седеше срещу мен си говореше с момчето до нея за наркотици, от къде и от кого ги взимат. Ставаше дума и за цените и къде точно трябва да отидат, за да се сдобият с по-качествена дрога. За по младите пак ще отбележа, че тогава нямаше GSM и дилърите си имаха относително постоянни места за разпространение на дрогата, като се сменяха едва два-три пъти в месеца. Сега с GSM местата за доставки са винаги различни и често наркотика се носи до блока на зависимия, но тогава не беше така.

По онова време да разбереш, къде може да намериш евтина и качествена дрога си беше доста трудна задача дори и за добрите ченгета, а аз го разбрах на базата на това, че девойката пред мен все още си мислеше, че слушам музика и не ги чувам, е действието се развиваше точно в 14.13 минути през юли месец и автобусът бе почти празен в тази жега, което също ми помогна. Двойката не си и представяше, че някой може да ги слуша. Да, така научих, че е достатъчно да стоиш в слушалки в ушите и хората до теб сами ще си издадат тайните.

Тази случка в автобуса ми помогна през годините да науча много неща, които се говориха зад гърба ми. Да, сега трудно някой ще говори в мое присъствие, когато слушам музика, но това не ме притеснява, съвсем скоро научих и нов трик, пак да чувам чуждите разговори без да ползвам СРС-та. Е за него ще ви разкажа след няколко години, а сега да се върнем на редакционната обстановка и Цвета Кирилова. Не обръщах особено внимание на чуждите приказки, защото знаех, че всички си мислят, че съм влюбен до полуда в нея, между другото това го мислеше и семейството ми и всичките ми приятели, не знам защо!


ЦЕЛИЯТ РАЗКАЗ МОЖЕТЕ ДА ВИДИТЕ ТУК



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6207763
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833