Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2015 21:42 - Тайните стъпки на "Букварино"
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1439 Коментари: 0 Гласове:
0



Ох, как се убодох на тази лайсна, има дефектни. Внимавайте много, промълви почти през зъби Цвета Кирилова, докато капки кръв капеха по азбукарската карта - "Обичай Родината". Картата вече не ставаше за изпращане, а по лъскавите плочки също се процедиха няколко капки от неестествено рядката кръв на Цвета. Тогава девойката с звучното българско име - Яна се хвърли някак си твърде престорено да залепи раната на Цвета. Това ми направи лошо впечатление...

Стори ми се, че Яна Трендафилова главен координатор на "Сдружение Азбукари" преиграва и то драматично. И точно в момента, когато Янчето с хирургическа прецизност облепяше пръста по бебешки нежната кожа на Цвета се сетих, че преди години някъде бях чел за практиките, които прилага митичната и страховита служба - Мосад. Тестът бе елементарен и сега бе дошло времето да го приложа на практика. Трябваше да тествам дали Яна е поредната клакьорка и кариеристка или наистина е загрижена за Цвета. По инструкциите на Мосад трябваше да се провери дали "обекта" ще прояви и същата загриженост за човек стоящ по-ниско в йерархията или нямаш такова силно влияние в организацията.

Нямах време за губене, Цвета имаше вече лепенка, капките от кръвта по пода бяха старателно забърсани и скоро ситуацията щеше да приключи, а не се знаеше, кога отново ще мога да приложа теста на Мосад, който ми се струваше отличен за човек като Яна. Грабнах и аз да навивам въпросната карта и съвсем умишлено натиснах палеца си върху леко стърчащата лайсна. "Ех", лекичко изохках и аз, но достатъчно силно, за да ме чуе главната координаторка, която стоеше на един метър от мен.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА ТУК





Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6180994
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833