Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2014 13:16 - Йордан Бонев: На среща в дома си Бойко Борисов предложи 500 000 лв. на мен и Бисер Миланов!
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1179 Коментари: 0 Гласове:
0



Председателят на национално движение "Свобода" Йордан Бонев застана с името и лицето си, за да потвърди стряскащата новина - в негово присъствие Бойко Борисов се е срещал с Бисер Миланов-Петното.

Заговорът бил осъществен в дома на председателя на ГЕРБ в Банкя и целял да елиминира политическите врагове на бившия премиер.В интервю за в. "Галерия" Йордан Бонев свидетелства в детайли за случая. "Борисов ме потърси във Фейсбук и навръх Коледа, на 25 декември, около 18,30 ч. ми позвъни по телефона с думите: "Позна ли ме по гласа ми?" Отговорих му утвърдително. Тогава той ми каза:

"Елате утре с Бисер Миланов да пием кафе у нас."

После ми обясни къде точно се намира къщата му в Банкя", разказва Бонев.

Самата среща била проведена на 26 декември и продължила близо 3 часа. На нея Бонев отишъл с Петното, който също е в ръководството на национално движение "Свобода". "Бойко Борисов се обърна към Бисер с предложение да излезе пред медиите и да обясни, че през цялото време е работил за Николай Бареков. После ни каза, че ако това се случи, ще ни помогне при преобразуването на движение "Свобода" в партия, а ние двамата ще станем известни политически лица", обяснява пред "Галерия" Йордан Бонев.

Още по темата четете ТУК




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6199528
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833