Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2012 09:09 - Как се назначават учители в пернишката гимназия по икономика
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 598 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 21.09.2012 14:10


През юни месец се срещнах с директорката на пернишката гимназия по икономика - Юлиана Ефремова, и нейната заместничка Мария Томова. Това стана, след като бях препоръчан за работа, като учител по икономика. На въпросната срещна представих трите си дипломи за висше образование и два сертификата за изскарани икономически курсове. Бях приет много добре и от двете, след което Юлиана Ефремова, ми прегледа дипломите и каза, че се очудват, че толкова квалифициран кадър кандидатства за подобна длъжност и то в Перник.

Бях уверен от нея, че ще започна работа, като учител през новата учебна година. За целта ми бе казано, че тъй като нямам педагогическа правоспособност ще трябва да се запиша да изучавам подобен курс.
Юлиана Ефремова, извика една жена, която да ми каже към коя точно фирма да се обърна. Цената на придобиването на подобен курс е 500 лева.

Няма да споменавам името на фирмата, защото до момента от там са били изцяло коректни към мен и подозирам, че от пернишката гимназия по икономика злоупотребяват с тяхното име. Няколко пъти звънях по телефона на Мария Томова, като това лесно може да се провери, като се направи разпечатка в Mtel, за да я питам кога ще обявят свободното
работно място. Тя говореше доста оклончиво, което още тогава ме наведе на мисалта, че е сложен "наш човек" на мястото и всичко се превръща в поредния BG фарс. Въпреки това след като свободното място за учител бе обявено (към края на август) ходих отново до Перник и в канцеларията на училището си подадох необходимите документи - CV, копие от дипломите за висше образование и молба.

По-късно разбрах, че моята кандидатура е била набързо отхвърлена от незнайна комисия, заседавала в незнаен ден и час. От вътрешен човек разбрах, че формалната причина за моето отхвърляне е било липсата на бележка за това, че съм се записал да уча педагогика. Тази бележка отдавна е в мен и щях да я представя, ако я бяха поискали. Изрично казах на Мария Томова, че мога да я представя и щях да го направя, ако някой се беше сетил да ми се обади.

Ако до 14 дена считано от днес не се вземат адекватни мерки от страна на Министерството на образованието си запазвам правото да уведомя Европейските институции за проблема.

Николай Георгиев






Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Не ставате за учител! Приемете ф...
19.09.2012 09:54
Не ставате за учител! Приемете фактите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6211425
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833