Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2012 12:05 - Кой и защо лъже в полицията в Перник
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 703 Коментари: 0 Гласове:
2



На 31 март малко след 12 часа на обяд подадох сигнал на телефон 112, че е разбита вратата на външната ми барака в град Перник, квартал Църква, улица Грамаге №17.

След две минути ми се обади дежурният на полицията в Перник Атанас Атанасов, като попита дали има нещо окраднато и след като му казах, че на първо четене няма нищо взето, почна да ми обяснява, че и да дойдат нищо не могат да направят, защото не могат да вземат отпечатъци от дърво, което си е откровена лъжа.

След като поисках да се представи с двете си имена се съгласи да прати патрул. Дойдоха двама души и без да се представят погледнаха бараката и на бял лист ми записаха данните и казаха, че ще препратят случая на районното.



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6181720
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833