Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2012 12:45 - Отмъщението на блондинката
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 574 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.01.2012 12:46


Аз съм политически анализатор от 20 години и моят анализ е, че до няколко месеца парламентарната група няма да съществува. Ако има достойнство, Волен трябва да подаде оставка. Аз не знам в момента той за какво се бори всъщност“, заяви пред bTV бившата съпруга на лидера на „Атака“ Волен Сидеров Капка Сидерова. Тя в момента е общински съветник в София, избрана с листата на националистическата формация.

Повечето в „Атака” не взеха отношение към нашите проблеми.

Те си имаха своите мотиви и причини да искат да напуснат партията и те не бяха свързани с някакви средства, които ще получат,” уточни Капка Сидерова.
Според Капка Сидерова появата на друга жена в живота на Волен е била „групова тайна” в парламента. „Аз разбрах последна,” каза тя, като призна, че въпреки белезите за случващото се е останала в шок от постъпката на своя съпруг. „Разбрах от медиите. Уверих се като видях снимките в един папарашки вестник от лятото... Волен обясняваше, че обикаля структурите и подготвя кампанията за местните избори, за президентския вот. Уверяваше ме, че няма нищо такова, да не вярвам на това, което се пише и говори.”

 




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6180797
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833