Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2010 16:55 - Цигани се заканиха да запалят болница, плашат със смърт лекар
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1091 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 04.08.2010 21:01


Повече от 50 цигани отново окупираха благоевградската болница и заплашиха с убийство завеждащия АГ отделението д-р Огнян Митев, както и да запалят болницата, съобщи news.bg.

Над 50 роми от Петрич и Благоевград се изсипаха към 19 часа вчера пред АГ отделението на болницата в Благоевград и поискаха обяснение от лекарите за смъртта на тяхна роднина - Недялка Тодорова. 30-годишната Недялка е приета за спешна операция с извънматочна бременност.

"Платен убиец" - така те нарекоха ръководителя на екипа, оперирал жената -  д-р Огнян Митев, с когото ромите заплашиха да се саморазправят ако не получат справедливост.

„Аз заложих всичко дето имам, за да й платя осигуровки, за да може да я оперират, а те ми я върнаха умряла. Значи платих, за да убият", крещеше пред отделението Александър, брат на Недялка.



Тагове:   смърт,   болница,   лекар,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - да дойде полицията
04.08.2010 17:29
Да дойдат полицаите!Циганите да бъдат изхвърлени минимим на 500 м. от болницата.Те веднаж за винаги да разберат,че в тази държава има следствие,прокуратура и съд.Ама си мисля,че те не са от България,ами от Цигландия,където всичко им е позволено.Нима в болниците не умират българи,турци,хайде и ние тогава да ги палим.Не съм расист,но вече започва да ми писва от циганко беззаконие.....
цитирай
2. анонимен - bulgarite evropeici 2ro kacestvo
13.11.2011 13:19
анонимен написа:
Да дойдат полицаите!Циганите да бъдат изхвърлени минимим на 500 м. от болницата.Те веднаж за винаги да разберат,че в тази държава има следствие,прокуратура и съд.Ама си мисля,че те не са от България,ами от Цигландия,където всичко им е позволено.Нима в болниците не умират българи,турци,хайде и ние тогава да ги палим.Не съм расист,но вече започва да ми писва от циганко беззаконие.....

цитирай
3. анонимен - ti si edin anonimen zalak rasist ...
13.11.2011 13:25
ti si edin anonimen zalak rasist igei
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6175001
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833