Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2010 16:14 - Владо Кузов ще се кандидатира за президент
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 293 Коментари: 0 Гласове:
0



„За последните четири години, когато избухна скандалът за педофилия, станах по-мъдър. Благодаря на съдбата, че ми удари този шамар, защото осъзнах много неща”, казва в интервю за PRO.BG през уикенда бившият депутат Владимир Кузов. "Категорично заявявам, че аз се явявам историческа личност", смята още Кузов. „Въпреки че звучи високопарно, четири години от историята на България са свързани с моето име. Някога ще излезе истината и ще стане ясно, че съм бил жертва на системата”, продължава Кузов.

„Аз съм единственият човек, който не се поддаде на корупцията. Никога няма да изменя на моите убеждения”, категоричен е Кузов. „Предложиха ми пари, за да гласувам за коалицията БСП-ДПС, аз отказах. В парламента се опитах да защитя хората и затова ме натопиха. Тройната коалиция беше узурпирала медиите и съдебната власт. Аз не се занимавам с деца, това беше скалъпено от началото до края”, категоричен бе бившият депутат.

Този скандал никога няма да умре и очаквам да не умре, защото той ще бъде учебникът за бъдещите политици – нека отстраняват политическите си опоненти чрез политически средства – само и единствено. Да не използват съдебната и изпълнителната власт, за да разчистват собствените си сметки”, надява се Кузов.

В момента Кузов е главен консултант в адвокатска кантора. Осигуряваме защита на пострадали при пътно транспортни произшествия, обяснява бившият депутат. „Надявам се, че мога да помогна не само като осигурявам финансови обезщетения на пострадалите или техните роднини, а и като психолог, който успява по някакъв начин да помогне да преодолеят този шамар, който им поднася животът”, оценява работата си Кузов.

В бъдеще може да се кандидатирам и за президент, заяви Кузов. „Може би ще имам реалната възможност да го направя. Предпочитам гражданско движение да застане зад мен, а не политическа сила”, сподели бившият депутат.

„Още пея, в момента привършвам нов проект, който скоро да излезе на бял свят”, похвали се още Кузов. „Пазар за фолклор няма, не че е имало някога, но сега пък съвсем няма, смята Кузов.

БЛИЦ


Тагове:   кандидатира,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6205411
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833