Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2010 22:50 - Да подкрепим въвеждането на ГМО в България
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 467 Коментари: 1 Гласове:
0



Време е и България да стане част от модерния свят и да въведе ГМО!

Ето и трите от най-съществените причини за това:

- ГМО водят до повишаване на добивите
- ГМО не убиват естествените видове като ги променят
- ГМО са доказано безопасни за здравето в достатъчно случаи
- ГМО ще избави от гладна смърт милиони хора по света

Да подкрепим научния прогрес в лицето на ГМО


Тагове:   България,   ГМО,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. kireza - Да подкрепим....
24.06.2010 10:05
През миналият век живях 11 години в друга държава,където случайно ми попадна документална кинолента(обмен между любители) където видях експеримент с гризачи хранени изключително с ГМО.Резултатите бяха потресаващи:
- 49% от животните хранени с ГМО умряха от разни поражения - рак,увредени бъбреци,черен дроб и т.н.60% от оцелелите бяха абсолютно стерилни!!!
- 78% от второто поколение измря още в първата половина на живота им.100% стерилност при оцелелите!!!
- Лично аз,след завръщането си в България на 4 пъти бях на границата на живота от хранителни продукти и се наложи сам да си изпичам хляба,да се откажа от вафли,евтини млечни продукти,колбаси.Изненадан бях когато публикуваха списъка на продуктите,съдържащи ГМО и всички те ми причиняваха язви в стомаха,и ако не бях взел мерки за подбор на храните сега нямаше да пиша в отговор на призивът Ви!
Господине,данните които привеждате в апела Ви са абсолютна лъжа и ако наистина в България не управляваха бандити,то ГМО щеше да бъдат абсолютно забранени храни,както направи кмета на 15 милионната Москва!!!
Трябва да се въведе смъртното наказание за лицата произвеждащи ГМО.
СПРЕТЕ ДА ЛЪЖЕТЕ ХОРАТА!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6181815
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833