Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2010 19:05 - Димитър Бербатов напусна националния отбор на България!
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 684 Коментари: 0 Гласове:
0



Димитър Бербатов повече няма да играе за националния отбор на България. Това обяви самият той на специална пресконференция днес. Бербатов сподели, че решението е било сериозно премислено и е последно.

"Стигнах до решението, че от днес се оттеглям от националния отбор. Това решение не съм го взел с лека ръка, тежките решение не се взимат лесно. Премислил съм го доста. Както има начало, така има и край и този край за мен дойде. Той е днес", сподели Бербатов.

"Бях си обещал, че някъде около 30-ата ми годишнина, ако нещата не се получат ще дам път на младите. Чувствам се изчерпан, леко изморен. Има много момчета, които чакат момента да излязат от моята сянка. Е, за тях този момент дойде. Все пак вече 11 години съм в националния отбор. Доста хора се оттеглиха по-млади от мен", разкри още Бербатов.

"Обявих решението си и пред Мъри Стоилов, пожелах му успех. Той е млад и добър треньор и трябва час по-скоро да си тръгне от България, за да продължи да се развива. Трябва да знаеш кога да кажеш "стоп".

Решението ми не съм го обсъждал с клубния ми отбор. Предполагам, че ще се разчуе и в Англия и ако сър Алекс го интересува, ще ми се обади да ме попита. Ако не - ще говорим когато се върна в отбора. Манчестър Юнайтед не ми пречи на България. Няма да бъда цял живот в Юнайтед, не мога да играя до 100 години", разкри Бербатов.

"Няма нужда да се правят драми. Не съм първият или последният, който слага край на кариерата си в националния. Животът продължава. Ако исках можех да се откажа и чрез едно писмо. Организирах пресконференцията, защото уважавам професионалните журналисти.

Когато Митко Иванков се отказа нямаше драми, не виждам защо да има и при мен. Пожелавам успех на отбора и на момчетата. В последните години нещата много се промениха. Когато се събирахме момчетата идваха с нежелание. Нямаше усмивки. Много са факторите, но моето време дойде".

"Не знам кой ще носи лентата. Напълно нормално е това да е някой измежду Стилиян или Мартин Петров. Дали някога ще се върна? Едва ли, аз съм македонски инат".

Димитър Бербатов дебютира за българския национален отбор на 17 ноември 1999 година в приятелския мач между Гърция и България в Козани. На 12 февруари 2000 година вкарва първия си гол за България, в приятелския мач с Чили. На 14 октомври 2009 година отбелязва хеттрик в квалификационния двубой за световно първенство срещу Грузия.

На 18 ноември същата година реализира два гола в приятелски мач с Малта и покачва головата си сметка за националния отбор на 48 попадения. С това Димитър Бербатов става голмайстор номер 1 на тима, изпреварвайки Христо Бонев. Бербатов е капитан на България от 2007 година насам, когато наследява на този пост Стилян Петров.

Топспорт




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6210078
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833