Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2010 08:43 - Николета си продупчи езика, направи и нов татус
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 2606 Коментари: 0 Гласове:
1



С обеца на езика и голяма нова татуировка посрещна Великденските празници най-популярният български модел Николета Лозанова. Плеймейтката се разкраси в пловдивското Gvendi Tattoo Studio при своята приятелка Таня Кънева. Като подарък от нея Ники получи и симпатична пижама с Попай Моряка, която носеше и по време на продължителната процедура.

"Не очаквах продупчването на езика толкова да боли. Известно време не можех изобщо да говоря. Беше ми  много дискомфортно", споделя Николета пред Winner.bg. В момента тя е с медицинска обеца на езика, която е по-дълга от стандартните. "Почти не мога да се храня, предимно на течности съм. За раздвижване на езика обаче ми препоръчаха повече близалки", смее се плеймейтката.

"Татусът също беше доста изстрадан. Досега не съм имала рисунка с толкова много елементи - цели 5. На моменти усещах как игличката се забива директно в ребрата ми", допълва тя.

Текстът на новата татуировка, украсен от три орхидеи, отново е от любима нейна песен. When you have everything...What could you possibly desire? The one you loved most.

Това е философското послание, което вече краси дясната плешка на най-красивата жена в България.

image

image

image

image



Тагове:   нов,   Направи,   Николета,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6210417
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833