Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
Постинг
16.02.2011 20:56 -
Залагаме на културен туризъм
Автор: nmedia
Категория: Туризъм
Прочетен: 507 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 16.02.2011 20:58
Прочетен: 507 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 16.02.2011 20:58
“Голямата ни цел е да направим туристическия продукт на България популярен, модерен и печеливш” Това каза министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков по време на дискусия, посветена на културния туризъм в страната. „Културният туризъм има потенциала да развие националния туристически продукт”, подчерта още министър Трайков. По думите му това е изцяло ново предлагане, което добавя стойност към традиционните продукти на страната, съобщиха от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.
„Културният туризъм е един от елементите на българския туристически продукт, на които залагаме, за да развием България като целогодишна дестинация”, подчерта още Трайков. Безспорно предимство за страната е огромното културно-историческо наследство. Археолозите продължават да правят открития, пазарът показва голям интерес към алтернативния туризъм и в частност – към културно-историческия. „Това е огромен и недостатъчно използван потенциал, който дори икономическата криза не успя да промени”, подчерта министърът. Тези находки могат да бъдат гръбнакът на културно-историческия туризъм, покрай който да се развиват и другите видове туризъм – винен, поклоннически, еко- и селски, СПА, спортен, гурме и други.
По неговите думи, това е и начин да се повиши качеството на българския туризъм – с разнообразното предлагане да се привличат повече и по-платежоспособни туристи.
Това е и ключът към развитието на потенциала на регионите и преодоляването на сезонността в предлагането.
В това отношение е важно, че имаме силния гръб на Европа, която налага концепцията за единна туристическа дестинация „Европа” с водещо място на културния туризъм в националните туристически политики, подчерта още министър Трайков. България, в ролята си на координатор за туризъм и междукултурен диалог по Дунавската стратегия на ЕС, разполага с още един конкретен инструмент на европейско ниво. Това е отговорността и възможността да развиваме туристическия потенциал по поречието на река Дунав.
„Културният туризъм е един от елементите на българския туристически продукт, на които залагаме, за да развием България като целогодишна дестинация”, подчерта още Трайков. Безспорно предимство за страната е огромното културно-историческо наследство. Археолозите продължават да правят открития, пазарът показва голям интерес към алтернативния туризъм и в частност – към културно-историческия. „Това е огромен и недостатъчно използван потенциал, който дори икономическата криза не успя да промени”, подчерта министърът. Тези находки могат да бъдат гръбнакът на културно-историческия туризъм, покрай който да се развиват и другите видове туризъм – винен, поклоннически, еко- и селски, СПА, спортен, гурме и други.
По неговите думи, това е и начин да се повиши качеството на българския туризъм – с разнообразното предлагане да се привличат повече и по-платежоспособни туристи.
Това е и ключът към развитието на потенциала на регионите и преодоляването на сезонността в предлагането.
В това отношение е важно, че имаме силния гръб на Европа, която налага концепцията за единна туристическа дестинация „Европа” с водещо място на културния туризъм в националните туристически политики, подчерта още министър Трайков. България, в ролята си на координатор за туризъм и междукултурен диалог по Дунавската стратегия на ЕС, разполага с още един конкретен инструмент на европейско ниво. Това е отговорността и възможността да развиваме туристическия потенциал по поречието на река Дунав.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Блогрол
1. Сайтът без цензура
2. Цвета Кирилова
3. Трибуна
4. Даскал
5. Биатлон
6. САЩ 94
7. Спорт и още нещо
8. Русия 2018
9. Бразилия 2014
10. Дружба 2
11. Квартал Яворов
12. Даскалово/Църква
2. Цвета Кирилова
3. Трибуна
4. Даскал
5. Биатлон
6. САЩ 94
7. Спорт и още нещо
8. Русия 2018
9. Бразилия 2014
10. Дружба 2
11. Квартал Яворов
12. Даскалово/Църква