Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2017 16:47 - Най-сексапилната фенка е от Миньор (Перник) (ВИДЕО+СНИМКИ)
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1570 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageТя е фенка на Миньор (Перник), а чаровната й усмивка е способна да мотивира всеки футболист до краен предел. Ослепителната студентка по екология Криси Кръстева се превърна в талисман на отбора, познат с прякора си „чуковете“. Израснала е в спортно семейство и съвсем близо до Стадиона на мира в града. „Като дете живеех точно срещу стадиона в Перник. Майка ми e играла волейбол, а баща ми е бил в националния отбор по ръгби. За първи път той ме заведе на мач на Миньор, когато бях много малка.
image
След това започнах да ходя с приятели. Всички в града чакаме с нетърпение отборът отново да се завърне в „А“ група, където му е мястото“, откровена е Криси. Най-прелестната привърженичка с удоволствие се съгласи да позира във фотосесия за роден ежедневник. Тя облече футболния екип на любимия си Миньор и показа неподозирани възможности с топката на зеления терен. На силния й шут могат да завидят мнозина от родните нападатели, дори и нейният любимец от националния отбор Спас Делев. Признава, че световният секссимвол Кристиано Роналдо изобщо не е неин тип.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА ВИЖТЕ В BGPRAVDA



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6174889
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833