Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2016 22:52 - „Букварина“ и патриотичното хоро
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 726 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От Фейсбук разбрах, че „Сдружение Азбукари“ организира празнично хоро по случай 3-ти март в столичния парк „Заимов“. Да хубава идея, но аз лично не си падам по народните хорА, просто не ми се отдават, иначе и аз като повечето хора мисля, че имат запазено място в училищната програма.

Вече бях чел за Букварина и исках да се запозная с нея. Често виждах нейни снимки в блога на Цвета Кирилова www.tsvetakirilova.blogspot.com, а от скоро разбрах, че има и блог посветен на самата Букварина www.bukvarina.blogspot.com. От там зная, че патриотичното игрознание „Букварино“ е дало началото на зараждането на образа на Букварина – страст, емоция и обич към българското. Знаех и името на Букварина – Яна Трендафилова.

Целият разказ вижте на www.bukvarina.blogspot.com



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6210157
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833