Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2015 21:49 - Мая Манолова се отказа от поста, омбудсман ще бъде Валерия Велева
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1993 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Острието на БСП Мая Манолова се отказа от престижния и лежерен пост на омбудсман.
„Много неудобно се получи. Избраха ме за омбудсман на 30 юли, а на следващия ден се оказа, че смелата и талантлива Валерия Велева остава без работа, защото вестник „Преса” спира да излиза. Сърцето ми се сви. През уикенда размишлявах и днес реших да й отстъпя поста си. Все пак аз мога да се върна в парламента, а тя няма къде да работи“ – обясни решението си Мая Манолова.

Председателят на парламента Цецка Цачева коментира сложната ситуация:
„Така е в живота. Някои нямат право дори на втори шанс, а г-жа Мая Манолова има трети. Но аз съм християнка и прощавам на Мая Манолова. Прощавам и на Али Агджа за атентата срещу папата, както и на Държавна сигурност за убийството на Георги Марков. Прощавам и на времето, задето през юли беше толкова горещо.”

ОЩЕ ПО ТЕМАТА ЧЕТЕТЕ ТУК




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. leonleonovpom2 - Размерът на устата не е правопро...
03.08.2015 22:29
Размерът на устата не е правопропорционален на мозъчните гънки
Светнали са я най- накрая, че там може много да говори и да крещи дори, но ефектът е, че все едно го прави на ум
Както и да е, всичко е за наша сметка, както и фалита на банката!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6204800
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833