Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2015 09:58 - Автомобилният спорт и драмите в него
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1084 Коментари: 0 Гласове:
0



Много се чудех дали да пиша този пост и да кажа истината най-накрая. Чашата на търпението ми за последните две години в Българския автомобилен спорт преля. За този малък период се сблъсках с меко казано абсурдни ситуации: от организатори искащи пари за да ти извадят катастрофирала ти кола с кран, други пък искаха допълнителни пари за сервизен бокс, трети не пускат спонсорите ти на трасето, Федерация която не уважава спортистите си!

Толкова много усилия положих тази година за да намеря спонсори, да имам конкурентна кола, да имаме сервизен бокс на ниво, да радваме феновете с подаръци и внимание. Всичкия този труд за миг се срива от некомпетентните хора управляващи нашите мечти и цели в живота,жалко но факт! За този период разбрах и друго битката продължава и извън трасето, аз лично няма да се остава на течението което ни налагат.

Осъзнавам, че с тези думи ще бъда вече и друг в много очи, но по-добре така отколкото да премълчавам истината. Публикувам писмото което изпратих до БФАС относно планинско Панагюрище и съм описал подробно всички проблеми. Искам да се извиня на всички пилоти за демонстрационното ми тръгване от закрития парк, това беше в знак на протест към организаторите а не към пилоти! До УС на БФАС Уважаеми Управителен Съвет на Българска Федерация Автомобилен Спорт. Това писмо е адресирано към вас във връзка с провелото се планинско изкачване Панагюрище 2015 на 5-6 Юли. Започвам с първия и за мен много по важен казус, а именно неприемливото отношение на организатори към спонсорите на състезатели.

В днешните трудни икономически времена намирането на спонсори и задържането им в спорта е не лека задача, която за съжаление организатори и Федерация не полагат никакви усилия за предоставяне на комфортни условия. На планинско Панагюрище 2015 ми беше отказано категорично на мен и моя спонсор раздаването на над 500 безплатни напитки на публиката вътре в трасето с обяснението, че спонсора е закъснял да дойде преди затварянето на трасето и е абсолютно невъзможно да бъдат качени две момичета в колата на организатора на 200 метра от старта.

Целият материал можете да прочетете ТУК



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6203585
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833