Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2014 20:54 - Скандални факти за управлението на Бойко Методиев Борисов
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 650 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бойко Борисов не се усети и казва индиректно: При тройната коалиция инвестициите са 4 пъти повече, отколкото при ГЕРБ?
На 18-и юли Бойко Борисов пусна поредният кьорфишек за своето управление.

Бойко Борисов: При мен разцъфтя всичко. При мен разцъфтя магистрала „Тракия”. Момент…
Водещ: Знам, списъкът на изуст го знам.
Бойко Борисов: При мен разцъфтя метрото. При мен разцъфтя зала „Арена Армеец“.
Водещ: Северната тангента, южната дъга – знам го всичко това.
Бойко Борисов: Всички банки разцъфтяха при мен. А държавните пари в банката намаляват. Имаше бизнес, имаше милиарди от Европа, които влязоха в строителство, в инфраструктура, в конкурентоспособност.

На 20-и юли той вече сподели и точната сума, която България е “загубила” през последната година: 10 милиарда лева.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА ЧЕТЕТЕ ТУК




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6207610
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833