Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2014 20:14 - Проститутка твърди, че има клиенти от парламента (ВИДЕО +18)
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 565 Коментари: 0 Гласове:
0



Когато има акция на полицията срещу проститутки в София, имаше обаждания по телефона и ние не ходехме, затова мисля, че сигналът беше подаван от човек от вътрешното министерство.

Това разказа пред TV7 назовалата се като Вероника проститутка, която практикува платена любов от 15 години.  Имала съм и клиенти - политици, единият беше от парламента, на около 46-47 години, но не съм сигурна дали е бил семеен, но беше с турско име и в момента пак е депутат.

Ходила съм в неговия мезонет, беше ми редовен клиент имах и много клиенти адвокати, разказа тя. Друг клиент беше депутат от политическа група, която вече не е в парламента, каза още Вероника.

Още по темата ТУК



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6204618
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833