Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 13:07 - Буда-Борисов и машината на времето
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 940 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Естествено че ще ми образуват дело за наблюдение, като съм охранявал Тодор Живков, а после и царя. Тъй че не съм аз бил за тях интересния, други са били оперативно интересните лица за Костов и Атанасов."

"Логичен е въпросът откъде идва "Буда"? Знаете, за съжаление, че тогава ми се случи едно нещастие - 1997 г., когато взривиха на Цветелина джипа. Това дело се казва „Буда".

Още по темата четете ТУК



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. kostadin - Утре в Биволъ ще има нови материали.
06.02.2013 13:19
Утре в Биволъ ще има нови материали .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6203715
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833