Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2012 20:55 - Нов потресаващ скандал с пернишката кметица
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 948 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нови шокиращи факти излизат след общинския произвол върху майката на Пламен Борисов на страниците на "България днес". Там са обърнали много внимание на произвола на служителите на кметицата Росица Янакиева, която тормози с подчинените си 82 годишната майка на общинския съветник от ГЕРБ Пламен Борисов. 

Вестникът съобщава факти, които досега не бяхме публикували. "От 22 май с Пламен спим в гаража. Във всички стаи е паднала мазилка, не може да се спи там. Знам, че Пламен тегли заем да оправим малко къщата. Изведнъж дойдоха някакви хора, казаха, че трябва да имаме някакви неща, иначе глоба. Някакви жени обикаляха, викаха по мен, казаха ми, че съм за затвор. Исках да се обадя на сина ми, но те забраниха. Много се уплаших, оттогава съм на валериан", каза съсипаната майка на общинския съветник Борисов.

Още по темата четете в
Bgpravda.blogspot.com



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6211553
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833