Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2012 16:22 - Хомеопатията е безполезна
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 7346 Коментари: 17 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Швейцарски и британски учени сравниха хомеопатията с плацебото и по този начи нанесоха сериозен удар върху нетрадиционната медицина. Тяхното изследване е публикувано в авторитетното медицинско списание Lancet, съобщи БГНЕС.

През 2002 г. фондацията, основана от американски скептик Джеймс Ренди, обеща 1 милион долара на всеки, който убедително може да докаже, че хомеопатичните средства могат да лекуват. До ден-днешен никой не е получил наградата.

Професор Матиас Егер от Бернския университет и неговите колеги от Цюрих и Бристол са провели 110 лабораторни теста. Те не са открили нито едно свидетелство, че хомеопатията е с нещо по-добра от плацебото.

Учените предлагат да се проведе по-задълбочено и мащабно изследване. Те съветват лекарите да бъдат смели и да обяснят на своите пациенти, че от хомеопатията няма полза.

Още по темата четете в Bgpravda.blogspot.com




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
1. apostapostoloff - Напълно, ама
24.06.2012 16:37
напълно безполезна е! Поредният капан за наивници!
цитирай
2. alchemist - напълно безполезна е! Поредният ...
24.06.2012 16:58
apostapostoloff написа:
напълно безполезна е! Поредният капан за наивници!

Също като астрологията.
цитирай
3. yotovava - Аз пък излекувах мигрена с хомеопатия,
24.06.2012 17:23
вече 14 години откакто се отървах. Да ходят да се гръмнат.
цитирай
4. apostapostoloff - Астрологията наистина е безполезна за
24.06.2012 17:55
alchemist написа:
apostapostoloff написа:
напълно безполезна е! Поредният капан за наивници!

Също като астрологията.


празноглавите тъпунгери и цървули, които на две магарета сено не могат да разделят.

А мигрената, Йотова, е излекувана благодарение на плацебо- ефекта. Записали са го хората, ама трябва да четете внимателно и най- вече да знаете. Да знаете що е то туй плацебо ефект.
цитирай
5. balgarski7vinarki - moje bi e pred-kvantova medizina?
24.06.2012 20:46
Mnenie na 55 godishna, koiato ne e vzimala nito edin pqt antibiotik v jivota si osven 3 dena v puberteta depot-sulfamid za otit i edin pqt po lekarska greshka,- tetraolean.koeto i pri4ini alergi4en shok i si go sprja sama sled 4 kapsuli.
Samolekuvala se e s Aspirin Bayer, Upsarin,Laika i nagrevki na kotlona pri 4 ili 5 gripa i vqpreki dosta godini losho hranene, pri ljubopitstvoto i otnosno hematokrita polu4i 140 i nagore.v izsledvaniata po sobstvena iniziativa- zatova i se krie ot lekari...
цитирай
6. yotovava - Апостолов, дъниш се, излекувай мигрена с плацебо :))))))))))))))))))
24.06.2012 22:46
apostapostoloff написа:
alchemist написа:
apostapostoloff написа:
напълно безполезна е! Поредният капан за наивници!

Също като астрологията.


празноглавите тъпунгери и цървули, които на две магарета сено не могат да разделят.

А мигрената, Йотова, е излекувана благодарение на плацебо- ефекта. Записали са го хората, ама трябва да четете внимателно и най- вече да знаете. Да знаете що е то туй плацебо ефект.

цитирай
7. penchoan - Естествено е учени, подкупени от ...
25.06.2012 06:13
Естествено е учени, подкупени от фармацевтични концерни, да твърдят това. Защото хомеопатичните лекарства са безкрайно разредени и поради това имат ниска цена. Ползата от лекарствата е доказана.
цитирай
8. strannica - Фармафията в действие.
25.06.2012 10:46
Ще бъда истински учудена, когато цялото лекарско съсловие започне да твърди, че еди-какво си може да се излекува и с билки, и с хомеопатични средства /отделни лекари го правят, хвала им за което/.
цитирай
9. mahatma - Хомеопатията, макар и въз основа на ефекта плацебо,
25.06.2012 10:53
все пак лекува ! Но другата медицина въз основа на какви ефекти лекува ? Ако изобщо може да се каже, че лекува, защото по официални данни на световната здравна организация ТАЗИ медицина спрямо 85% от болестите е безсилна !
цитирай
10. nosense - Като вземете
25.06.2012 12:11
Като вземете да пиете хомеопатични противозачатъчни, тогава ми говорете, че действа!
Хомеопатията са стандартни лекарства разредени в съотношение 1/1000 или по голямо. Няма никаква разлика между тях и стандартните фармацефтични продкути. А ако се задълбаете малко по-навътре, ще видите, че всъщност най-големите производители на хомеопатични лекарства са същите тези концерни които произвеждат и стандартните лекарства. Просто на наивниците трябва да им се продава по-скъп продукт, тъй като ги е страх да използват по-евтиният и действащ такъв:)

Колкото до билките, за тях няма спор, действат. Но тук въпросът е в активните вещества. На пример, невалина е екстракт от блатно кокиче, трибеулса от магарешкият трън, глухарчето е добро за бъбреците и черният дроб. Просто фармацията ги извлича с по-голяма концентрация и без странични примеси и това е.

цитирай
11. yotovava - Вкратце
25.06.2012 12:20
Тук се демонстрира слаби познания по хомеопатия.
1. Хомеопатията се използва при лекуване и на стопански животни - някой да ми обясни плацебо ефекта при тях :))))))))))))
2. Хомеопатията се използва и при пеленачета, лично аз съм жив пример с моя син - много често сме се справяли, ха пак ми обяснете плацебо ефекта. Всъщност благодарение на Agraphis Nutant успях да спася хипертрофичните му сливици и чакаме пубертета, та да прескочм този фактор за разболяване.

В моето семейство майка благодарение на хомеопатията ходи - около пет години всяка сутрин без да пие два фелорана, не можеше да се вдигне.
Но попадна на изключителен специалист хомеопат и за една седмица забрави за болките.

цитирай
12. анонимен - Ами то по тая логика, май няма нужда и от доктори...
25.06.2012 12:20
Всеки средно интелигентен човек вече знае, кое лекарство, за какво служи.
Което не го знае , може пък да го прочете в листовката , или в нета.
Еййй, аман от западна "култура"! Аман от "доброжелатели"!
цитирай
13. yotovava - . azop - Ами то по тая логика, май няма нужда и от доктори...
25.06.2012 12:30
Отново грешиш - всички добри хомеопати са дипломирани и практикували лекари.
Защото преди да се предприеме каквото и да е лечение, най-важна е добрата диагностика.
Един хомеопат прави "интервю", изследва те от А до Я - хомеопатията твърди, че всяка прекарана болест през целия ти живот оставя белег, от който в даден момент може да се отключи определено заболяване
.
цитирай
14. анонимен - Нещо май не се разбрахме...
25.06.2012 14:03
За хомеопати не съм отварял и дума! Имах предвид учените визирани в статията. Според мен те би трябвало да са лекари. И защото разбирам, че всичко се свежда пак до пари, поставих такова заглавие.
Лично аз възприемам всички форми на лечение, от масаж, до "твърди" лекарства. Важното е да се помогне! Не понасям използването на медицината за користни цели! Не понасям превръщането на аптеките в бакалия! Хуманността е необходима, и който не го разбира, ще си чука главата!

PS. Не разбрах израза: " отново грешиш "...
цитирай
15. penchoan - Хомеопатията действува на астр...
25.06.2012 14:09
Хомеопатията действува на астрално ниво, няма нищо общо с плацебо ефекта, затова ниската концентрация прави лекарствата безвредни и без странични явления.
цитирай
16. yotovava - 14. azop - Нещо май не се разбрахме...
25.06.2012 16:44
"Всеки средно интелигентен човек вече знае, кое лекарство, за какво служи."

Това е опасното, а прекаленото информиране ни прави самонадеяни.

Комбинацията, която един хомеопат изписва за даден вид заболяване, може да се различава при друг пациент, пак за същото заболяване - хомеопатът преценява и характера, и темперамента на пациента, тук нямаш универсални лекарства.
цитирай
17. анонимен - :)))
25.06.2012 19:52
Ами който не може да направи разлика между аспирин и азитрокс /примерно/, то лекар ще му е нужен. Спор няма!
Лично аз съм купувал много лекарства, които макар предписани от лекари, за нищо не ставаха. Така че може много да се говори и спори.
А средно интелитентният за това е средно интелегентен, да може да прецени.
Както и да е.
Не ми обясни "отново грешиш" какво включва. Кога е имало друг път?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6180866
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833