Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2012 15:31 - Всеки се справя, както може
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 902 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

У нас всеки трябва да полага сериозни усилия, за да живее що годе нормално. Често гражданите на BG трябва да се занимават с нетипични за тях дейности. Така например в по-малките градове и села може да се натъкнем на доста интересни гледки.

Хората запълват уличните дупки с пясък и сгурия, защото общинската власт няма пари за ремонти на пътната настилка. За изграждането на улично осветление, там където липсва – не може и да става дума.

В същото време хората не разчитат на бюрата по труда да им намерят работа, а се регистрират там само, колкото да получат обезщетения за безработица. Както се казва, “ако сам не си помогнеш, няма кой да ти помогне“.

Така на практика се оказва, че всеки трябва да търси начини, по които да замести липсата на държавата или община в даден регион.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. balgarski7vinarki - Da ja zamesti li?Darjavata? I zashto da misli che ja zamestva,kato go prinujdavat da ja izigrae?
13.05.2012 15:41
A koito ne umee da naluchka kanalite po koito da se spravi moje s godini da se zanimava s bezresultatni deistvia- dokato ili mu pisne i "plati" na njakoi da strepe njakogo ili se chupi v chujbina...
Darjavata u nas e proizvoditel na nai-parasitnata forma na obshtestvo.I se krie TJA zad dumata darjava.
цитирай
2. ssstto - Също така
13.05.2012 17:36
в събота и неделя на Димитровградския пазар може да се видят библиотекарка и касиерка в банка да продават гащи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6210108
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833