Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2012 10:28 - Едно показателно оплакване срещу магазин на CBA
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1149 Коментари: 0 Гласове:
0



На 11 май към 20.00 часа в магазина на CBA в Дружба 2 при възникнал спор вашата служителка Стефка Аспарухова се държа невъзпитано и грубо с мене. След като напазарувах исках да платя с купони на Летище София и си дадох и картата (за натрупване на пари от процентната отстъпка)за маркиране, след като бях разбрал преди няколко дни, че е отменено нареждането да не се натрупват отстъпки при пазаруването с талони на Летище София. Вашата служителка обаче не беше разбрала за това (подобно разминаване се случва за пореден път). Жената на касата прояви разбиране и попита своята кожелка Стефка Аспарухова, след което ми маркира картата.

Стефка Аспарухова обаче почна да се държи грубо с мене и да ми повишава тон, на което и казах да не се държи по този начин, защото ще пусна оплакване в централата, тя ми отвърна - "И какво от това". След това я помолих да си каже името, за да пусна оплакването пък да видим, "какво от това", при която те не се представи. От баджа й обаче разбрах, че се казва Стефка Аспарухова.

Наложително е да обърнете внимание на ръководството на CBA в магазина в Дружба 2 поради факта, че за пореден път служителите му нямат елементарна комуникация помежду си следствие на което се получават дори комични ситуации. Редовно пазарувам и в Кауфланд и Пикадили и там никога не е имало подобни проблеми.

Това не е първата проява на невъзпитано и грубо отношение от страна на вашите служители, за което ще уведомя и Комисията за защита на потребителите. Надявам се след второто ми писмено оплакване от служителка на магазин CBA в Дружба 2 вече да има адекватни санкции и решения, за да няма следващи реплики - "И какво от това".



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6203916
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833