Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2012 15:10 - Едно скандално интервю на Христо Стоичков
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1317 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.05.2012 15:11


image
Легендарният Христо Стоичков даде скандално интервю, в което нападна президента на БФС Борислав Михайлов и цялото управление на българския футбол. Камата говори по актуални теми и зададе три въпроса на Боби, като отново го призова на публичен дебат и на детектор на лъжата. Ето какво каза Стоичков по ТВ7.
 
-Христо, какво отприщи гнева ти, за да поведеш война срещу БФС?

 -Чаках ги достатъчно време да се наиграят. За тенденцията, която имат и си мислят, че са всичко в българския футбол, за подигравката с българския футбол, с всички момчета, с треньори, с ръководители, публика. То вече е ясно и точно какво става по българските терени. Защо ги няма феновете, защо има скандали, защо мачове не се играят. Това е ясно и точно, красноречива казва, че те нямат място и по точно този, който ги води.
 
-Имаш предвид Боби Михайлов?

 -Чаках го достатъчно време да се наиграе и той се наигра. Днес има един, който застава срещу него. Той знае много добре кой е този човек. То не беше дни, седмици, месеци да се види, че работата не върви. Чаках достатъчно време. Видяхте, в първите 12 мача една дума не казах, една. Поздравявах съдиите преди мач, след мач, ставах и си тръгвах. Видях, че когато си вътре в играта, когато си се намазал и нямаш доблест и чест, поне да дойдеш и да ми го кажеш в очите, защото аз ги гледам в очите. В Търговище дадоха две дузпи и изгониха вратаря, нямаше ли проблеми в Стара Загора, нямаше ли проблеми в Монтана, в Разград, в Бургас и къде ли не. Не само моите мачове. Вчера на мача Локомотив – “Левски” нямаше ли дузпи. Изпращат ми някакви факсове, подмятат ми някакви листчета, как двата отбора са ощетени еднакво. Нещата са толкова загрубели и затова най-официално го каня на един публичен дебат с детектор на лъжата. Ще му задам три много простички въпроса. Футболът е проста игра за умни хора. Да седне двама на двама и детекторът да е в средата между нас. Той ако е честен, нямаше да се крие и да бяга като мишка от тамян, така че мен това въобще не ме вълнува. Аз съм толкова чист, че едва ли някой в държавата може да каже това, това и това. Аз ще настоявам този човек да дойде и да отговори на три въпроса. Искам и на мен да ми ги зададе тези въпроси, тъй като няма да е коректно, ако само аз задавам.
 
Първият въпрос е много простичък – дали той като президент е участвал в манипулирани резултати на националния отбор. Втори въпрос – участвал ли е в тото схеми на българското футболно първенство. Трети въпрос – участвал ли е в нареждане на съдийски групи и правил ли е натиск върху съдиите за определени мачове. Той или шефът на съдиите. Както аз задавам три въпроса, той също да ми зададе три въпроса и от там нататък започваме да говорим. Има хора, специалисти, да преценят кой говори истината.
 
-Боби Михайлов има пълното право да откаже детектора на лъжата?

 -Оставяме тогава хората да преценят защо не иска.
 
-Може да каже, че не си му на нивото, ти си треньор, а той президент?

 -Ще изчакаме тогава хората да преценят, кой е прав, кой крив.
 
-Кой те подкрепя във войната срещу БФС?

 -Разберете, няма да слагате други имена, които нямат нищо общо с футбола. Не слагайте президенти, които нямат нищо общо с тая работа. Ние гледаме реално на нещата, които стават в българския футбол. Изкарай всички мачове, всички срещи, съдии, делегати къде са ходили и какво са правили - защо не давате репортажи. Това е подигравка с детско-юношеския футбол, с футболисти, треньори и ръководители. И ще го чакам още тоя. Същият, както 1994 година по времето на мача с Швеция си хвърли ръкавиците и избяга от съблекалнята. Хвърли и избяга. Сериозна новина, нима не я знаете. Сам си хвърли ръкавиците и избяга, защото не можел да стои на слънце.
 
-Тогава се твърдеше, че ти редиш състава, да не би ти да си го сменил на полувремето?

-Тогава сам се смени. Питай го как излезе сам. Така че Христо Стоичков не е против четвъртите в света, те имат четирима човека в Изпълкома, президент, вицепрезидент и двама членове на Изпълкома. Моето отношение към четвъртите в света няма никога да се промени. Искам да му кажа, че той не е сам четвърти в света. Имаше още 21 футболисти.
 
-Всички твърдят, че Борислав Михайлов има подкрепата на Мишел Платини и връзката е много сериозна?

 -Снощи Саркози беше голям приятел на Платини и го смениха, нали. Платини всеки ден е в Париж със Саркози и снощи видяхте хората, които негодуват, какво стана. Една птичка пролет не прави. Мишел Платини от много време е уведомен какво става в българския футбол, ако не знае Боби Михайлов.
 
-Ти ли си го уведомил?

 -Предполагам, че имаме бързи комуникации.
 
-Другата версия е, че първенството е много интересно.

 -Не се заблуждавайте в такива неща, които се пише по вестниците. Миналата година бяхте свидетели как една телевизия глоби всички клубове, че не се състои един мач Калиакра – “Левски”. Малко преди две седмици - мачът Литекс – миньор (Перник). Аз съм сигурен, че това, което стана на терена и по точно в 93-ата минута аз си слагам ръка на сърцето, че има дузпа 100 процента за Литекс при 2:2. Мен не ме интересува какво говорят и какво пишат, гледам реално на нещата. Само след една седмица протест срещу БФС, Миньор излезе и игра с юношите срещу Лудогорец. Всичкото ми уважение. Христо Стоичков никога не влиза в схеми няма да влезе, за разлика от други. Ако мислиш, че това не е манипулиране на резултат, нека хората да кажат.
 
-Имаш ли алтернатива, искаш ли да станеш президент на БФС?

 -Остави го това. Искам президентът на БФС да излезе пред цяла България, зададох му три въпроса, нека той също да ми зададе. Десетте пръста ни ги слагат на детектор на лъжата и да видят всичко.
 
-Не те ли притеснява, че целият свят ще говорят за дуела ви, две легенди докъде стигнаха?

 -Няма да бъдем първите, няма да бъдем и последните.
 
-Да излъчваме ли дуела по телевизията?

 -Ще настояваме всички, които имат желание, да го отразят. Давам ти пълното право, но щом си съгласен да организираш този дебат, ти се оправяй.
 
-Трябва и Боби Михайлов да е съгласен, няма как иначе да организираме дебата?

 -Аз искам. От там нататък е твоя работа как ще го убедиш да участва и да коментира някои неща.
 
-Кога се чухте за последно с Боби Михайлов?

 -Когато беше на една конференция или на по-точно на някакво събрание в Истанбул, когато всеки го нападна за личния му живот, а аз нямам право да се меся в личния му живот. Кой къде ходи, всеки си е свободен да си избира.
 
-Не настройваш ли сам съдиите срещу себе си?

 -На мача с Черноморец преди няколко дни (1:1) съдията не даде една дузпа с червен картон. Мачът свършваше. След това втора дузпа с жълт картон и вади червен и мачът свършва. В Разград – има ли дузпа, има. Изгониха ли ни футболист в Търговище, една дума не казах. Дадоха две дузпи срещу нас и пак нищо не казах. Е, докога да ги трая. Той може да се подиграва с моя труд, с труда на президенти и футболисти, които бягат 90 минути. И всичко това, което сме тренирали през седмицата и да дойдат едни, облечени във всички цветове и да си правят, каквото си искат, че били натискани.
 
-Може ли УЕФА да се сезира, след като обвиняваш президента в участие в манипулирани мачове? Да не би да те привикат на разпит в УЕФА?

 -Нека Боби да седне и да говори. Как изпратиха съдии да свирят извън България, участвали ли са в някакви схеми. Как ходят наши рефери да ръководят срещи в Боливия, Чили. Знаят ли как националите играят контрола на игрище без осветление, без съблекални. Слизат от рейса и играят. Мен ми е много лесно да си ида до Швейцария и да си пия кафето с Платини. Мен не ме е страх, виж колко съм спокоен и весел. Чакам дечицата да дойдат и да тренират.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6181094
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833