Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2011 17:58 - Алексей Петров: Октоподът вика "Дръжте октопода"
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 411 Коментари: 0 Гласове:
1



"Смятам да обявя конкурс за режисьор, при това срещу голямо възнаграждение, който може да направи възстановки на описаното като случки в обвинителния акт", заяви Алексей Петров. "Проявено е сериозно въображение от министър Цветан Цветанов и прокурора по делото Светлозар Костов. Това въображение е съчинило сцени, в които аз не съм участвал и ми се струва, че не са се състояли, а дори са несъстоятелни", твърди Петров.

Според него повечето от свидетелите по делото са склонявани да лъжесвидетелстват в кабинета на вътрешния министър Цветан Цветанов.

"Ако се направи следствен експеримент, ще се види, че това, което е описано в обвинителния акт е невъзможно да се състои. Обидно ми е да се обяснява как аз шампионът на България и елитна барета не съм успял, нанасяйки удари с ръце и крака на банкера и счетоводителя, да му сторя каквото и да е било, та чак накрая се е наложило да взимам клещи и да му вадя зъби. Това не е сериозно", каза още той.

 "Очевидно е, че октоподът вика "Дръжте октопода". Аз се надявам до края на процеса да успеем да кажем кой е Октоподът в България, кой е Октоподът на прехода и кой ограби България", коментира Алексей Петров.

По-рано Софийски градски съд даде ход на делото „Октопод" срещу Алексей Петров, Антон Петров, Кирил Топалов, Марчело Джотолов, Янко Попов и Цеко Йорданов. Делото „Октопод" е образувано по обвинение за рекет и изнудване. Обвинителният акт от 200 страници беше внесен на 7 ноември, след повече от година и половина разследване.

БГНЕС




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6181789
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833