Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2011 10:34 - За секс куклите и политиката
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 587 Коментари: 0 Гласове:
0



Една от тези надуваеми кукли може да се сложи на мое място в Централния сбор на партията– като ти се качи либидото, можеш да я използваш, а и тя не иска оставки. Това коментира евродепутатът Димитър Стоянов по повод изключването му от партия "Атака" в тв рубриката “Рулетка” на “Станция НОВА”.

За последно се видях с Волен Сидеров в понеделник и разговорът протече доста агресивно от негова страна – пита ме защо не съм бил в НДК в нощта на изборите. Знаех, че ще има изпълнения с надуваемите кукли и обясних, че съм от интелектуално семейство и не може да се размахват сексуални атрибути по този начин.

Ако искат да ме спрат да говоря, могат по-евтинко да наемат някой за мокра поръчка и да ме отстранят физически – за 10-15 000 лв. могат да си решат проблема, не като ме изключат от партията, каза още Стоянов.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6213330
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833