Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2010 21:41 - Бербатов: В България не спряха да ме обиждат
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 621 Коментари: 0 Гласове:
0



Бившият капитан на българския национален отбор Димитър Бербатов заяви в интервю за американския канал ESPN, че една от основните причини за оттеглянето му от държавния тим са непрекъснатите обиди към него.

"Винаги съм казвал, че няма да играя в националния отбор, когато наближа 30 години. Решението ми няма да се промени", споделя Бербо.

"Моментът, в който вкарах 48-ия си гол за България и подобрих рекорда на Христо Бонев, бе страхотен за мен. Това бе и най-подходящото време да затворя страницата "национален отбор". Решението не бе лесно, но съм доволен, че го взех.

Без значение колко усилия полагах с националната фланелка, получавах обиди за представянето си. Винаги имаше хора, които не бяха доволни, когато играех за България, така че не бе необходимо да се тревожа повече за това", казва още Бербатов.

БЛИЦ



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6182188
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833