Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2010 16:45 - ЦСКА започва сезона с минус 3 точки?
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 424 Коментари: 0 Гласове:
0



ЦСКА е пред угрозата да започне новия шампионат с минус 3 точки. Причината е суми, които "армейците" дължат на мениджъра Николай Жейнов. С такова решение излезе Дисциплинарата комисия към БФС. 

"Искам да подчертая, че става въпрос за рутинни взаимоотношения. Дължат ми определени суми, които не са ми изплатили навреме и аз се обърнах към БФС.

Скандал или проблеми между мен и собствениците на ЦСКА Иво Иванов и Димитър Борисов няма. Смятам, че случаят ще се разреши", обяви Жейнов пред "Топспорт".



Тагове:   футбол,   минус,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6209324
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833