Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2010 09:16 - Карла Бруни: Харесваш ли гърдите ми? - Видео
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1729 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2010 09:19


Имиджът на Карла Бруни отново е поставен на изпитание, след като в YouTube излезе клип, където тя обсъжда секс теми. В 27-минутното видео не е пропуснато нейното признание: "Моногамията ме отегчава", съобщи Bnews.bg.

Първата дама на Франция Карла Бруни може и да се е надявала, че е оставила пикантното си минало зад гърба си, но това съвсем не е така. В новото видео в YouTube съпругата на Никола Саркози дискутира сексуални теми на четири различни езика.

image

42-годишният бивш супер модел е изпаднала в шок,

след като видео продуцентът Томас Казалс пусна в интернет пространството клипа, който за пръв път се появи в телевизионното шоу Eurotrash през 1996 г, пише Дейли Мейл.

В шоуто Бруни изважда от дамската си чанта две „горещи интернационални секс наръчници” на 7 езика, четири от които Бруни говори – немски, италиански, испански и английски.

„Нуждаем се от подобна книга, защото пътуваме по света, срещаме се с нови хора всеки ден и трябва да знаем какво да им кажем, ако се озовем в леглото с тях”, съветва Бруни в шоуто.

Първата дама обяснява още как да кажем на немски или още 3 езика  „възбуждаш ме” или „харесваш ли гърдите ми”.

Скандалното видео е с продължителност 27 минути и засяга още аферите на Бруни с известни личности като Мик Джагър и Ерик Клептън. В него се споменава и непопулярно интервю от 2007 г., в което Бруни откровено заявява: „Моногамията ме отегчава”.

Вижте част от разговора!

 

 

 

     


Тагове:   клип,   Ми,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6210445
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833