Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2010 08:21 - Война между Галена и Десислава
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2010 08:22


Фолкаджийката Галена е във война с колежката си Десислава. Както е известно, блондинката е бивша съпруга на търновския бизнесмен Галин, който в момента живее с Галенчето. „Тя вече му е била съпруга. Аз от бити карти не ревнувам“ – изцепи се изпълнителката на „Пайнер“ в „Шоуто на Иван и Андрей“. „Виждаме се често. На празника на сина ни тя ни уважи. Поздравяваме се, говорим си… Не ми е неприятно. От хора, с които вече е бил не ме е страх. image
Пък и той предпочете мен.“ – добави брюнетката. През 2005 г. Галин се ожени за певицата Десислава. Преди това двамата са дълго време само приятели и гаджета. Бракът им обаче не изтрая много дълго. През 2006г се разведохат като за блондинката това е втори развод. Няколко години преди това тя се раздели с живеещия в Америка Михаил, който я “побийвал”, според думите й.

kliuki.bg


Тагове:   война,   между,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6182288
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833