Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2010 12:43 - Рики Мартин призна, че е гей
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 1074 Коментари: 0 Гласове:
0



image Латино мачото Рики Мартин сложи край на спекулациите и слуховете около своята сексуалност. Изпълнителят публикува отворено писмо до феновете си на собствения си сайт, в което открито признава, че е гей, съобщи Блясък.

Рики Мартин обяснява, че щом започнал да пише своите мемоари, разбрал, че е време да сподели на света цялата истина за себе си, тъй като не се срамува от нея. "Горд съм да призная, че съм хомосексуалист. Щастлив съм, че съм това, което съм. Ако днес някой ме попита: "Рики, от какво се страхуваш?", ще му отговоря, че се страхувам от войната, от кръвта, която се лее по улиците, от бедността при децата, от тероризма, от цинизма на някои хора с много власт... Но да се страхувам от собствената си истина? Не, изобщо“, пише Рики Мартин.

„Тъкмо обратното: изпълва ме с вяра и кураж. От това се нуждая. Особено сега, когато съм баща на две прекрасни момчета, които са пълни със светлина и всеки ден ме учат на нещо ново. Не мога да се крия повече, това трябва да се промени! Истината не трябваше да се разбере преди 5 или 10 години, дойде й времето сега. Днес е моят ден, моето време и моят момент", завършва писмото си Рики Мартин.



Тагове:   писмо,   гей,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6196796
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833