Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2010 16:18 - Професор Вучков: Започнах полов живот на 20 години
Автор: nmedia Категория: Новини   
Прочетен: 562 Коментари: 0 Гласове:
0



  Най-голямата болка на професор Вучков е, че няма свое дете, сподели той пред сп. EVA.
Споделя, че има до себе си жена, с която поддържа многостранна връзка и която е отговаря на  всички негови изисквания. На два пъти в живота си е стигал до брак, но все се чувствал недостатъчно зрял.

И говорейки на тази тема, признава: „Открехнах се на сексуална тема доста късно. На 14-15 години съм си представял, като всяко момче, колко е хубаво да погаля момиче. Бивал съм задочно влюбен в мои съученички, но тогава те, узрели по-рано сексуално и емоционално, се фръцкаха, важничеха, суетничеха. Аз бях по-романтично момче и се дразнех, смущавах се от агресията им. И понеже съм горд, бях сигурен, че ако споделя чувствата си, ще ме отблъснат. И трудно ще го понеса. Първият ми контакт беше не само емоционален, а и сексуален, късно, чак на 20 години. С дама много по-голяма от мен, по-опитна - на 40 години. Беше еднократна връзка.“ 


Тагове:   професор,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6199492
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833