Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2010 10:40 - Изповедта на Андре Агаси
Автор: nmedia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1008 Коментари: 1 Гласове:
0



image "Печеля парите си като професионален тенисист, макар да ненавиждам тениса", признава Андре Агаси. Той беше център на медийно внимание заради таланта, но и заради поведението си на корта: "Аз винаги ще си остана злият бунтар във всеки мач и всеки турнир", споделя легендарният тенисист.

Разказва за краткия си брак с актрисата Брук Шийлдс, за мечтаната близост с женската легенда в тениса Щефани Граф. Свързването с нея било цяла епопея. "Че кой не го ненавижда?", била реакцията й, когато насаме й признал омразата си към тениса.

"Родил съм се със спондилолистеза, което ще рече изместване на един от поясните прешлени спрямо останалите. Имам разбунтувал се и излязъл от мястото си прешлен". Въпросната травма лекувал с кортизон - кошмарни инжекции, иглата е 18 сантиметра, забива се в тялото и се мърда, докато застане на точното място. Упражнението е равносилно на операция без упойка.



Тагове:   тенис,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. pti4kata - много ми се иска да си я купя. четох ...
31.07.2010 13:36
много ми се иска да си я купя. четох добри отзиви за автобиографията му. може би като четиво за морето...ще го направя
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmedia
Категория: Новини
Прочетен: 6204573
Постинги: 4360
Коментари: 2107
Гласове: 2833